השאירו פרטים
×

רוצים לדבר על הפרוייקט שלכם?



    אריזה מזון או משקאות היא ההזדמנות הראשונה ליצור קשר עם הצרכן. אנחנו מתכננים אריזות שמספרות סיפור ברור, מחזקות את זהות המותג ומבליטות אותו בסביבה תחרותית. תוך איזון בין מבנה, חומר, רגולציה ושפה חזותית, אנו יוצרים פתרונות שמחברים בין צורך מסחרי, חוויה חושית וערך רגשי — בדיוק בנקודת ההחלטה.

    בנוי על שלושה מרכיבים עיקריים

    הבסיס לחשיבה אסטרטגית מיתוגית

    קהל יעד
    הקהל אליו אנו מכוונים, מגדירים ושואפים לחלוק איתו חזון וערכים.

    נקודת הבידול USP
    המבדל שלנו. מה אנחנו נותנים או עושים שאחרים לא.

    מיצוב
    העמדה הייחודית של המותג שהוא גם המקום הטוב ביותר למקם אותו ביחס לקהל היעד.

    איך נדע אם מותג נבנה בצורה טובה?

    מותג נכון יודע לדבר בשפה ברורה המעבירה את המהות שלו בצורה מדוייקת. הוא מדבר לקהל היעד שלו, הוא מכיר אותו ומציע לו בדיוק את הדבר או השירות שהוא מחפש. תהליך מיתוג הוא אוסף של נקודות שככל שיהיו תואמות לאסטרטגיה הראשית ולערכי המותג כך החיבור למותג יהיה עמוק ורחב יותר.

    ואיך יודעים אם העיצוב טוב?

    "יש שלוש תגובות לעיצוב: כן, לא ו-וואו.
    ואנחנו שואפים לוואו" *

    עיצוב צריך להיות מעולה ונכון.
    אנחנו עובדים בתהליך עיצוב רחב, בתקשורת ורגש
    ובהנאה וכיף. בונים שפות מותג יוצאות דופן ומלאות
    השראה.

    * מילטון גלייזר

    רוצים לדבר על הפרוייקט שלכם?



      TOP